Je hebt
Revolt 2
toegevoegd aan je winkelwagen.
Dit Performance-grade materiaal bestaat uit 6061 legering met enkel gebutste buizen om een sterk, licht frameset te produceren.
This is an image carousel with thumbnail navigation. Select any thumbnail to view an enlarged version in a gallery modal. In the gallery, use the Next and Previous buttons to navigate between images, or close the modal to return to the thumbnails.

€ 1.199 Original price € 1.499
Het frame biedt een endurance zithouding en een kortere liggende achtervork voor nauwkeurig rijgedrag, wendbaarheid en controle. De langere reach, kortere stuurpen en lagere bottom bracket drop verbeteren de stabiliteit op ruw terrein.
De verlaagde achtervork met dunne buizen absorbeert schokken en trillingen vanuit de weg. Het D-Fuse-stuur en de zadelpen functioneren als één systeem voor meer compliance, zonder dat dit ten koste gaat van de stijfheid in bochten, sprints en beklimmingen.
Met een flip chip op de dropout achter kun je de wielbasis aanpassen. De korte stand is voor snellere handling, de langere voor meer stabiliteit bij hogere snelheden. Met de lange stand kun je ook bredere banden tot 53 mm monteren. Je kunt kiezen voor de meegeleverde D-Fuse-zadelpen voor maximale compliance of overschakelen op een 30,9 mm ronde zadelpen of dropper seatpost.
Dit Performance-grade materiaal bestaat uit 6061 legering met enkel gebutste buizen om een sterk, licht frameset te produceren.
De Advanced-grade carbonvork met een OverDrive taps toelopende stuurbuis absorbeert schokken en trillingen van de weg en biedt extra ruimte voor banden tot 53 mm breed.
De geometrie, wielbasis en achterbandspeling kunnen worden aangepast in de achterwiel dropouts. Een langere wielbasis zorgt voor meer stabiliteit en vergroot de bandenspeling, terwijl een kortere wielbasis zorgt voor een snellere, wendbaardere rit.
Een aflopende bovenbuis (van de balhoofdbuis naar de zitbuis) creëert kleinere voor- en achterdriehoeken voor een lichtere, stijvere fiets. Dit maakt het ook gemakkelijker voor rijders van alle maten om een perfecte pasvorm te vinden.
De gepatenteerde D-vormige carbon zadelpen en het stuur werken samen om trillingen te dempen en schokken van de weg te absorberen, wat resulteert in een soepele, comfortabele rijervaring.
Het frameontwerp maakt het mogelijk om te schakelen van de gepatenteerde D-Fuse zadelpen naar een standaard ronde 30,9 mm zadelpen. Dit stelt rijders in staat om elk type zadelpen te kiezen, inclusief een dropper zadelpen, afhankelijk van rijstijl en terrein.
Het frame en de vork zijn specifiek ontworpen voor schijfremmen, wat zorgt voor betrouwbare remprestaties onder alle weersomstandigheden en wegomstandigheden.
Giant’s bewezen oversized stuurbuistechnologie. Ontworpen om nauwkeurige stuurprestaties te bieden, werken de oversized balhoofdlager (1 1/4” onder en 1 1/8” boven) en de taps toelopende stuurbuis samen om optimale stuurstijfheid te garanderen.
Een massieve onderbuis en oversized bovenbuis werken samen om superieure laterale en torsiestijfheid aan de voorkant te bieden. De nauwkeurig ontworpen, rechthoekige onderbuis levert ongekende stuurprecisie en trapkrachtoverdracht.
Een enorm oversized bracketgebied heeft een volledig geïntegreerd ontwerp van 86 mm breed. Asymmetrische liggende achtervorken bieden extra stijfheid aan de aandrijfzijde en stabiliteit aan de niet-aandrijfzijde.
Deze specificaties zijn met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Specificaties, beschikbaarheid, prijzen en kleuren kunnen echter zonder vooraankondiging wijzigen.